torsdag 22. desember 2011

Ny hverdag, og ny mann i hus!

Det ble en uventet lang bloggpause.
Det var plutselig gått ett år, og mammapermisjonen var like plutselig over. Brått ble det hverdag igjen....
Litt innkjøring til ny hverdag trang hu`mor, men må innrømme at jeg synes det foreløpig har gått ganske så smertefritt. Så blir det spennende å se hvordan det går når også min kjære skal ut i arbeidslivet etter sin velfortjente pappaperm.

Men det var det at døgnet fortsatt for min del bare har 24 timer, og når minst 8 av dem tilbringes på jobb må det prioriteres. Så da har familie og hjem danket ut blogg de siste ukene....også har jo vi som de fleste andre kost oss med juleforberedelser i desember. Jeg kan ikke skryte på meg den store baksten, og det kun fordi det hvert år ender med at jeg går og småspiser julekaker til langt ut i februar for de ingen andre spiser dem.
Julevasken var overstått før "hverdagen" begynte igjen, og dagene var litt lengre.
Julegavene står ferdig pakket under trappen klar til levering, og juletreet står på fot i stuen og venter bare på litt pynt.

Også var det denne nye mannen....

Hvis noe trodde jeg hadde byttet ut han jeg hadde, så var det heldigvis ikke så brutalt.
Vi har heller fått en ny mann i hus.
Hans navn er Mr P, og han er "one shy man".
Jeg så han i et butikkvindu i Aalborg, og det var kjærlighet ved første blikk.




Så vi tok med oss Mr P hjem, og nå står han sjenert på hyllen og lyser litt for seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar