torsdag 17. november 2011

15 år tilbake i tid...

Jeg avtaler neste treff når jeg reiser fra folk.
Jeg låner hustelefonen til min mormor for å avtale når og hvor jeg skal møte min mor.
Jeg reiser på besøk uten å ha gitt beskjed om at jeg kommer eller å vite om de jeg har tenkt til å besøke er hjemme.
Jeg skriver lapper til mannen så han vet hvor jeg er hvis han kommer hjem fra jobb før jeg er tilbake.

Det var faktisk slik hverdagen min var for 15 år siden...og det er slik hverdagen min har vært den siste uken uten telefon.

lørdag ble det stjålet og jeg savnet den veldig.
søndag følte jeg meg veldig naken uten,
mandag begynte jeg å få abstinenser.
tirsdag begynte jeg å vende meg til det,
onsdag følte jeg at jeg fikk en time ekstra i døgnet og,
 i dag torsdag synes jeg faktisk nesten det er litt deilig å slippe å tenke på hvor den til en hver tid er når jeg stresser ut døren.

Men jeg må vel pent innrømme at jeg savner iphonen min, og den gjør ut tvil hverdagen litt lettere å organisere.
Så nå sitter jeg ved kjøkkenvinduet og venter trofast på postmannen......................................bare reklame i dag også.


I morgen da kanskje????

1 kommentar: