onsdag 23. november 2011

Varme, små barneføtter..

Trollungen og jeg har vært på en liten butikkrunde i dag.
Planen var å kjøpe svibler og og garn, men det var vel omtrent det eneste jeg ikke kom hjem med.

Disse derimot ble med hjem:




Falt fullstendig for disse nydelige, små barnetøflene fra Glerups.





Og mannen blir nok kjempeglad når han ser hva jeg har kjøpt til han (les meg):




Jeg har lenge lett etter noen grå eller hvite oppbevaringsesker til div. og endelig fant jeg noen i riktig farge,størrelse og fasong. Ekorn var kanskje ikke mønsteret jeg hadde forestilt meg, men da jeg fant disse på Søstrene Grene innså jeg letingen som over.


Så da ser det ut som det blir en liten tur ut i morgen også...på svibeljakt! 
Det nærmer seg faretruende raskt 1.søndag i advent, 
og da må vi ha noen juleblomster i hus=)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar