fredag 28. oktober 2011

Bursdagsroser

Jeg ble ett år eldre denne uken...eller jeg ble jo ikke ett år eldre sånn på en dag.
Jeg bare sier et annet tall når jeg blir spurt om hvor gammel jeg er, for jeg er jo fortsatt født på samme dato som jeg alltid har vært. Og jeg føler meg ikke eldre enn jeg gjorde for tre år siden.

Ihvertfall feiret vi både meg og min kjære forrige helg, da vi har fødselsdag med to dagers mellomrom denne uken.
Så kort oppsummert:

Hattefest- Tapas- Sangeria- Kreative hattevenner- flotte gaver -god stemning = en herlig kveld.

Rosene under fikk jeg av min kjære på den store dagen.


Han er ikke verdens ivrigste blomsterkjøper, men på onsdagen kom han hjem med tre herlige buketter med roser!(jeg prøver ikke å lure dere med bildet over, jeg er veldig klar over at dette er bilde av samme rosebukett bare redigert på tre forskjellige måter --;) )
Så nå er huset fullt av nydelige roser....og mannen har gjort unna resten av blomsterhandlingen for 2011;)


Nå er det sofakroken, beina på bordet, pc`n på fanget og en liten sjokoladebit.

En herlig fredagskveld til dere også!!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med vel overstått bursdag for både deg og mannen ;-) Det høres ut som bursdagen har vært vellykket med både hattefest og tapas. Høres ut som en riktig hyggelig kveld ;-) Vakre roser du har fått!

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett