lørdag 1. oktober 2011

Jeg kan ikke strikke, MEN....


Altså ...jeg kan strikke, men bare frem og tilbake og det er begrenset hvor mange spennende prosjekter man får ut av det. Jeg har derimot en mor og en svigermor som absolutt kan strikke og som holder trollungen med varme og nydelige klær.


Kjolen under er strikket av svigermor, og jeg elsker fasongen og fargen.




Satser på å kunne bruke den kjolen en god stund fremover. Nå som kjole, og senere som tunika...

Men jeg ser jo det nå at selv om mor liker å kle opp trollungen sin i pene kjoler så er ikke disse kjolene så veldig lette å krabbe rundt i. For det er absolutt slutt på den tiden hvor trollungen bare rullet seg rundt på gulvet eller satt på fanget til mor og smilte. Nå er hun høyt og lavt før mor rekker å telle til ti, og vi har begge to krabbet ett par runder på gulvet før klærne sitter på. Men for en herlig tid....jeg elsker å følge utvikling og oppdage verden på nytt sammen med henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar