mandag 3. oktober 2011

Høstblader i huset...

Tidlig til morgen i dag mens jeg satt på gulvet og bygde med lekeklosser, samtidig som jeg tørket gulp fra gulvet og passet på at trollungen som akkurat har lært og reise seg ikke deiset i bakken ( her snakker vi multitasking ..) fikk jeg med meg deler av God Morgen Norge.
Godeste blomster- Finn var i det kreative hjørnet og laget noen stilig, små "blomsterbuketter" av høstblader. 
Så på vei hjem fra babysvømming  i dag ble jeg plutselig kreativ også, så mens trollungen sov søtt i bilsetet løp mor rundt med en pose i hånden og plukket blader for harde livet. 

Det var først på vei hjem jeg så alle de nydelige røde og gule fargene på trærne, mens fargen på bladene jeg hadde rasket til meg mer gikk i brunt og gulbrunt. 

(Jeg ønsker at de så slik ut, men....)


(Men dette er den nakne sannhet...)

Vel hjemme fikk jeg da buntet dem sammen til en blomsterlignende sak. Om de kan konkurrere med selveste blomster- Finn sine kan nok diskuteres. Men litt søte ble de vel? Eller??




2 kommentarer:

  1. Så smart! Det var skikkelig høstlig og stilig :)

    SvarSlett
  2. Så enkel og fin høstpynt:) Fint å ta litt av høstnaturen inn. Så koselig at du likte glassene mine:) Og mannen din sin kommentar minnet veldig om min manns reaksjon da jeg kom hjem med denne;) Da han så hva jeg hadde skrevet på veggen hørte jeg bare et snøft fra badet, men han måtte jo lese ferdig da:) Og dymoen koster forresten bare 129,- på Clas Ohlson, så kanskje du kan ta deg råd til å kjøpe den selv da;) Koselig å oppdage bloggen din. God kveld!

    SvarSlett