mandag 19. september 2011

Bytur på dagtid!

Noe av det jeg savner ved å ha en 8-16 jobb er det å ha muligheten til å ta seg en tur til byen på dagtid - midt i uken. Kikke i butikker, ta seg en kakao på cafe og vandre rundt  i fred og ro. For når min arbeidsdag er over - stenger "bybutikken" om en time, middagen skal lages og sofaen frister mer enn en cafestol.

Men nå som jeg koser meg hjemme i permisjon får jeg det til en gang i blant, og nyter å ha butikkene helt for meg selv (jeg deler gladelig med et par pensjonister og andre mammaer i permisjon) ;)

Siste besøk i nabobyen endte med en ny investering til kjøkkenet.....


OG akkurat som jeg ikke hadde nok bokser fra før. Men jeg elsket fargene og designet med en gang jeg så dem.

Denne søte matboksen fra Blafre ble også med hjem. Den passer perfekt til en brødskive og litt frukt til trollungen.


Alt er kjøpt i en herlig, liten butikk som heter "Hos Lise",  hvor jeg titt og ofte lufter bankkortet!

En fortsatt fin mandag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar