mandag 5. september 2011

Så var det min tur.

Jeg har i over et halvt år nå leste blogger ukentlig, og blitt inspirert av alle dere flinke mennesker der ute.
Hver gang min kjære har spurt hva jeg driver med der jeg sitter med nesen i dataskjermen, har svaret vært: 
"kikker på blogger". En vakker dag fikk jeg svaret tilbake..."Kan du ikke bare starte din egen blogg da!"
Hmmm..tenkte frøkna, hvorfor ikke.Kan alle andre så er det vel ingen grunn til at ikke jeg kan. 
Så da gir vi det et forsøk. Jeg tar det litt som det kommer, noe jeg alltid gjør. Det er alltid en plan og en grunnide, om hva jeg vil med bloggen, innhold og tid som blir brukt, men ingen vet hvor haren hopper;)


Så da var det første innlegget skrevet, og jeg gleder meg til fortsettelsen.
Om ikke annet lærer jeg meg forhåpentligvis noen nye triks på "maskinen".


Hilsner fra
Frøken Kringle






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar