søndag 11. september 2011

Min koffert er lastet med...

Min kjære, trollungen og meg selv tilbrakte en uke av sommerferien vår på Kreta.
Det er så utrolig deilig å våkne til blå himmel og sol hver eneste dag. Bare nyte livet, maten, varmen og atmosfæren.
Jeg elsker å gå i butikker å kikke, og kommer veldig sjeldent tomhendt hjem fra en reise.
Min koffert er alltid full når jeg er ute og farter. Enten om jeg er på hyttetur en helg (da bruker jeg sjeldent koffert, men dere skjønner poenget) eller om jeg er to uker på ferie. Min kjære derimot har masse plass i kofferten sine til mine "feriefunn".

På den lokale matbutikken ved hotellet snublet jeg over disse sakene.


De har allerede funnet sin plass i sitt nye norske hjem, og eieren er veldig fornøyd med kjøpet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar