onsdag 21. september 2011

Dagens bruktfangst!

Jeg har i dag vært en rundtur i byens bruktbutikker med en veldig tålmodig trollunge i "Baby- Bjørnen".

Man får ikke leitet og "rotet" skikkelig rundt med en 8 kilos trollunge på magen, men tomhendt hjem kommer man ikke!





Et sausnebb fra Egersund, og en søt liten fløtekopp fra Stavanger Flint. Også var det denne store punsjbollen i glass som jeg forelsket meg i når jeg gikk forbi.
Har jeg behov for den - NEI
Har jeg plass til den - NEI
Har den noe verdi - NEI
Synes jeg den var veldig fin - EGENTLIG IKKE

Men den ble med meg hjem....og vi skal nok bli gode venner vi, punsjbollen og jeg!!!


Loppene under samlet jeg sammen om lørdagen. Det ble ikke store fangsten, men jeg fikk da sponset det lokale idrettslaget med hele 30 kr.

1 kommentar:

  1. Morsomt med bruktbutikker og loppis ;-) Mange fine ting du har fått med deg. Likte det hvite sausenebbet spesielt godt.

    Ha en super kveld!

    SvarSlett