lørdag 17. september 2011

Furukommoden har fått en makeover

Vi har hatt en furu kommode stående under trappen siden vi flyttet inn i huset.
Denne skulle vært malt for lenge siden, men jeg har aldri kommet så langt. 
Men nå har den kommet frem fra mørket - blitt malt og fått ny plass i lyset. 



Min kjære glimter til med noen interiørideer en gang i blant. Som regel er de veldig gode, men det liker jeg ikke å innrømme siden det ikke var jeg som kom ideen. 
Da han forslo å sette den nymalte kommode under tv`n, og flytte tv benken under trappen var jeg over middels skeptisk og negativ.
Jeg gikk med på å prøve det ut, og det ente som det ofte gjør at jeg synes ideen var ganske så god. Vi har ikke store stuen, og tvbenken tok stor plass. Så nå virker stuen ihvertfall litegrann større.

Jeg hadde gledet meg til å pynte kommoden med blomster og lys, men istedenfor har mannen "pyntet opp" med høyttalere, Playstation og dekoder. Men jeg kan jo ikke leve uten tv`n, så jeg får bare lukke det ene øyet og overse (selv om det ikke er mulig) alle de stygge,svarte plastboksene.




Knottene er  forøvrig kjøpt på Kremmerhuset.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar